مصاحبه آرشیو خبر ها
دیبالا : بارسا با مسی بزرگ تر شد ! یوونتوس من را نمی خواست

دیبالا : بارسا با مسی بزرگ تر شد ! یوونتوس من را نمی خواست

مدت های زیادی است از بحث تمدید قرارداد پائولو دیبالا با تیم یوونتوس می گذرد ولی تا این لحظه خبر دقیقی از توافق نهایی میان دیبالا و یوونتوس منتشر نشده و رسانه ها به سراغ دیبالا رفتند تا در این رابطه از این بازیکن سوال کنند.

 

دیبالا ابتدا به گذشته پرداخت و گفت:

 

همین زمان‌ها سال پیش یوونتوس نمی‌خواست روی من حساب کند و نمی‌خواست که من اینجا ادامه بدهم. منچستر یونایتد، تاتنهام و فکر می‌کنم پاریسی ها مرا می‌خواستند. البته با هیچ تیمی هرگز مستقیماً گفتگو نکردم و گفتگوها فقط با یوونتوس بود. من می‌خواستم بمانم.

 

دیبالا افزود:

 

شش ماه یا یک سال آخر را خوب نبودم و نمی‌خواستم با یک تصویر بد یوونتوس را ترک کنم زیرا منصفانه نبود. من لحظات خوبی را به باشگاه هدیه دادم بودم و منصفانه نبود اینگونه بروم. به یووه اطلاع دادم که می‌خواهم بمانم، رشد کنم و تلاش کنم که بهترین فرم خود را ارائه دهم. ساده نبود چون تمایلات یوونتوس متفاوت بود اما وقتی پنجره بسته شد دیگر تایمی نبود. با آمدن ساری بسیار پیشرفت کردم. تیم (ساری) فوتبال بسیار بهتری بازی می‌کند و این باعث شد که تا این لحظه واقعا از ماندم خوشحال باشم.

 

ستاره ی آرژانتینی ادامه داد:

 

تمدید؟ فعلا هیچ خبری نیست. 1/5 سال قرارداد دارم که زیاد نیست اما درک می‌کنم که در این دوره‌ی کرونا باشگاه مشکلاتی داشته باشد، البته آن‌ها قرارداد چند نفر را تمدید کرده‌اند بنابراین باید منتظر بود. از بودن در یوونتوس خوشحالم. هواداران عاشق من هستند و من نیز عاشق آن‌ها هستم. قدر دان باشگاه هستم و رابطه‌ی خوبی با رییس تیم دارم. مطمئنما به زودی سراغ من می‌آیند و صحبت‌ها (تمدید) را شروع می‌کنیم. (کمی می‌خندد) البته من نمی‌دانم شاید هم نیایند. (دوباره می‌خندد)

 

دیبالا افزود:

 

هواداران عاشق من هستند و من نیز / عاشق آن‌ها هستم. قدر دان باشگاه هستم و رابطه‌ی خوبی با رییس تیم دارم. مطمئنما به زودی صحبت‌ها (تمدید) را شروع می‌کنیم. البته همه چیز به باشگاه بستگی دارد.

 

دیبالا درباره‌ی هم تیمی بودن با رونالدو و مسی و نظرش درباره‌ی هم تیمی شدن با مسی در سطح باشگاهی:

 

خیلی هم خوب. بارسا تیمی بین المللی است که داشتن مسی آن‌ها را بزرگتر هم کرده. اما خب یوونتوس هم تیمی بسیار بزرگ با تاریخ و بازیکنان بزرگ است. ما اینجا تقریبا دو تیم کامل داریم و داشتن رونالدو و بوفون، باشگاه را بزرگتر هم می‌کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سعید سعیدی
سعید سعیدی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: